مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 12:502023-08-24سياسي

توسعه مدارس دولتی در اولویت است/ لزوم رشد متوازن آموزش وپرورش


وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اینکه توسعه و افزایش مدارس دولتی در اولویت قرار دارد؛ بر لزوم پیشرفت متوازن و پایدار آموزش وپرورش در نقاط مختلف کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضامراد صحرایی ظهر امروز پنجشنبه در سخنانی در شورای آموزش و پرورش لرستان با اشاره به افزایش کیفیت آموزش در لرستان، اظهار داشت: معلمان از اصلی ترین اداره کننده گان انقلاب بوده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 14 هزار معلم خارج از آموزش و پرورش در حال فعالیت هستند، گفت: پیشرفت ها و اقدامات صورت گرفته بعد از انقلاب باید تشریح و تبیین شوند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پیگیری مسائل و مشکلات کشور به طور واقع بینانه، عنوان کرد: آینده هر کشوری از وضعیت امروز آموزش و پرورش می گذرد و نشان دهنده آن است.

صحرایی با اشاره به فعالیت شورای آموزش و پرورش، گفت: توسعه استان لرستان بسیار نامتوازن است، چون رشد در آموزش و پرورش نداریم از توسعه عقب هستیم.

وی با اشاره به محرومیت های فرهنگی در استان و لزوم توسعه معنوی و فرهنگی، گفت: لرستان استانی بسیار اصیل است و مردم آن صاحب شجره هستند؛ از دست دادن اصالت این استان خیلی خطرناک است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید مواظب آموزش و پرورش باشیم و باید این حوزه به شکل متوازن توسعه پیدا کند، بیان داشت: در این د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مدارس دولتی در اولویت است/ لزوم رشد متوازن آموزش وپرورش

توسعه مدارس دولتی در اولویت است/ لزوم رشد متوازن آموزش وپرورش