مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-08اجتماعي

افزایش مدارس غیر از«عادی دولتی» ممنوع


به گفته معاون وزیر و رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، بنا بر دستور وزیر آموزش و پرورش گسترش تمامی مدارس غیر از مدارس عادی دولتی «ممنوع» شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محسن زارعی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه میزان فعلی تنوع مدارس دولتی اعم از شاهد، هیات امنایی و.

محل اشکال است، اظهار کرد: این اشکال را می پذیریم چراکه نباید تنوع مدارس دولتی تا این حد باشد و انواع مدرسه معنی ندارد.

حال اینکه مدرسه ای عادی دولتی گاهی ظرفیت دارد و به صورت هیات امنایی مدیریت می شود و گاهی ظرفیت ندارد و به شکل عادی مدیریت می شود، بحث دیگری است.

وی در عین حال خاطر نشان کرد: از آنجا که این مدارس جامعه مخاطب خود را دارند، نمی توان گفت این مدارس از امروز تعطیل باشند اما گسترش مدارس غیر از عادی دولتی را ممنوع کردیم و آقای وزیر دستور دادند مدارسی غیر از عادی دولتی، دیگر گسترش پیدا نکنند.

این امر می تواند تنوع مدارس دولتی را مهار کند تا اینگونه نباشد که بهترین محیط و دبیر را به یک مدرسه با عنوان خاص دهیم و یک عده را محروم کنیم.

چرا مدارس غیردولتی امسال بیشترین افت تحصیلی را داشتند؟ معاون وزیر و رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، تصریح کرد: دومین اقدام ما این است که از این پس دبیرانی که در مدارس خاص تدریس می کنند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مدارس غیر از«عادی دولتی» ممنوع

افزایش مدارس غیر از«عادی دولتی» ممنوع