مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 15:252023-09-21سياسي

لزوم نظارت بر صندوق ذخیره فرهنگیان/ فیش های نجومی یک فاجعه برای آموزش و پرورش است


نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم نظارت بر صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: فرهنگیان به عنوان ذی نفعان اصلی صندوق ذخیره، تنها در دوران بازنشستگی از این صندوق بهره می برند و بنابراین اساس نامه آن باید اصلاح شود و خدمات صندوق، - ایسنا/خوزستان نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم نظارت بر صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: فرهنگیان به عنوان ذی نفعان اصلی صندوق ذخیره، تنها در دوران بازنشستگی از این صندوق بهره می برند و بنابراین اساس نامه آن باید اصلاح شود و خدمات صندوق، توسعه پیدا کند.

سید محمد مولوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان نتوانسته انتظارات معلمان را برآورده کند، اظهار کرد: هدف از تاسیس صندوق ذخیره، ارتقای شاخص های معیشتی و اقتصادی آموزش و پرورش بود که این مهم تحقق پیدا نکرد.

وی با عنوان اینکه نظارتی بر صندوق ذخیره فرهنگیان وجود ندارد، گفت: مسئولان صندوق ذخیره به کمیسیون آموزش مجلس و کمیته های مربوطه پاسخگو نیستند و وزارت آموزش و پرورش نیز اراده ای برای نظارت جدی بر اسناد مالی این صندوق ندارد.

رییس کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش باید نماینده بازرسی ویژه ای در صندوق ذخیره فرهنگیان مستقر کند، افزود: فرهنگیان به عنوان ذی نفعان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نظارت بر صندوق ذخیره فرهنگیان/ فیش های نجومی یک فاجعه برای آموزش و پرورش است

لزوم نظارت بر صندوق ذخیره فرهنگیان/ فیش های نجومی یک فاجعه برای آموزش و پرورش است