مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 07:502023-09-13اقتصادي

کمک بیش از 6 میلیارد ریالی حامیان اکرام خارج از کشور به ایتام قزوینی


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در آستانه جشن عاطفه ها از کمک 6 میلیارد و پانصد میلیون ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام قزوینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، ناصر ظاهری ضمن تقدیر و قدردانی از همه حامیان اکرام به ویژه حامیان اکرام خارج از کشور بیان کرد: 108 خیر نیکوکارایرانی مقیم خارج از کشور حمایت ایتام قزوینی را برعهده دارند.

وی ادامه داد: این تعداد حامی خارج از کشور حمایت از 438 فرزند یتیم و محسنین را بر عهده دارند که طی 5 ماهه نخست سالجاری  مبلغ 6 میلیارد و پانصد میلیون ریال به ایتام تحت حمایت خود مساعدت کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: این خیرین و حامیان نیکوکار در طی این مدت به تکمیل و احداث 6 مسکن برای ایتام  تحت حمایت خود نیز مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون ریال کمک کردند.

این مسوول اعلام کرد: هم اکنون تعداد 34 هزار و دوازده حامی در قالب طرح اکرام حمایت 7800 فرزند یتیم و محسنین را برعهده دارند که در مراسمات مختلف به ویژه جشن عاطفه ها که همزمان با آغاز سال تحصیلی برگزار می شود از فرزندان خود حمایت می کنند.

ظاهری در پایان عنوان کرد: مردم می توانند با مراجعه به سایت   ekram.

emdad.

ir ضمن ثبت نام در طرح اکرام حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین نیازمند را بر عهده بگیرند و همچنین از طریق کد دستوری #0281*


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک بیش از 6 میلیارد ریالی حامیان اکرام خارج از کشور به ایتام قزوینی

کمک بیش از 6 میلیارد ریالی حامیان اکرام خارج از کشور به ایتام قزوینی