مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:302023-09-19اجتماعي

270 کیلومتر از راه های روستایی اردستان نیاز به روکش آسفالت دارد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان در خصوص گلایه مردم درباره خرابی راه های روستایی این شهرستان، گفت: حدود 760 کیلومتر راه روستایی در اردستان وجود دارد که از این مقدار 550 کیلومتر آسفالت و مابقی خاکی است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان در خصوص گلایه مردم درباره خرابی راه های روستایی این شهرستان، گفت: حدود 760 کیلومتر راه روستایی در اردستان وجود دارد که از این مقدار 550 کیلومتر آسفالت و مابقی خاکی است.

با برآوردی که انجام شده اکنون 270 کیلومتر از راه های روستایی اردستان نیاز به روکش آسفالت دارد.

ابوالفضل کوهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از برنامه های مجموعه شهرستان در سال جاری روکش آسفالت محور ترانزیت اردستان بوده که تاکنون حدود 60 کیلومتر از 110 کیلومتر محور ترانزیت اردستان با اعتباری بیش از 150 میلیارد تومان روکش آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه اکنون در محور ترانزیت از پلیس راه اردستان تا شهر مهاباد به طول 18 کیلومتر در حال روکش آسفالت است و امسال سعی می کنیم تمام خرابی های این محور روکش آسفالت شود، افزود: یکی از مشکلاتی که برای اجرای پروژه های آسفالت وجود دارد محدودیت زمان است که اکیپ های این اداره فقط تا قبل از شروع فصل سرما می توانند آسفالت ریزی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

270 کیلومتر از راه های روستایی اردستان نیاز به روکش آسفالت دارد

270 کیلومتر از راه های روستایی اردستان نیاز به روکش آسفالت دارد