مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-19اقتصادي

جهادکشاورزی ضرب آهنگ تولید مرغ را کنترل کند


استاندار همدان از جهادکشاورزی درخواست کرد که ضرب آهنگ تولید مرغ را کنترل کند که نه آنقدر کُند شود که بازار عرضه دچار خلل شود و نه آنقدر بالا رود که تولیدکننده زیر قیمت بازار بفروشد و ضرر کند.

- ایسنا/همدان استاندار همدان از جهادکشاورزی درخواست کرد که ضرب آهنگ تولید مرغ را کنترل کند که نه آنقدر کُند شود که بازار عرضه دچار خلل شود و نه آنقدر بالا رود که تولیدکننده زیر قیمت بازار بفروشد و ضرر کند.

علیرضا قاسمی فرزاد سه شنبه 28 شهریورماه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان، با بیان اینکه در سطح بازار باید قیمت کالاها یکسان باشد، اظهار کرد: باید با کنترل و بازرسی مانع از ایجاد قیمت های متفاوت، اعمال تغییرات خودسرانه و گرانفروشی در بازار شد.

وی ذخایر استراتژیک استان را خوب و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: باید کنترل و نظارت لازم در ذخایر صورت گیرد تا اگر کالایی دارای تاریخ مصرف است، به موقع توزیع شود و اگر کمبودی در سطح بازار وجود دارد، به سرعت پیگیر جایگزین شدن آن شد؛ به عبارت دیگر باید بازچرخانی کالاها به نحو مطلوب صورت پذیرد.

استاندار همدان در بحث تأمین گوشت قرمز ارزان قیمت به منظور تعادل بخشی به بازار مطرح کرد: دامپزشکی پیگیر باشد تا از جنوب شرق کشور گوشت گوساله تازه با قیمت مناسب وارد استان و در سطح بازار عرضه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادکشاورزی ضرب آهنگ تولید مرغ را کنترل کند

جهادکشاورزی ضرب آهنگ تولید مرغ را کنترل کند