مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-01بين الملل

مذاکره بورکینافاسو با روسیه درباره همکاری نظامی


دفتر ریاست جمهوری بورکینافاسو گزارش داد مذاکراتی بین ابراهیم ترائوره، رییس جمهور موقت این کشور و هیئتی به سرپرستی معاون وزیر دفاع روسیه برای بررسی همکاری های نظامی احتمالی بین دو کشور انجام گرفته است.

- دفتر ریاست جمهوری بورکینافاسو گزارش داد مذاکراتی بین ابراهیم ترائوره، رییس جمهور موقت این کشور و هیئتی به سرپرستی معاون وزیر دفاع روسیه برای بررسی همکاری های نظامی احتمالی بین دو کشور انجام گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الجزیره، دفتر ریاست جمهوری در بورکینافاسو در بیانیه ای اعلام کرد که پنج شنبه در جریان نشستی که در مورد همکاری نظامی احتمالی بحث و تبادل نظر شد، یک هیئت روسی با ابراهیم ترائوره، رییس جمهور موقت این کشور گفت وگو کرد.

این دفتر افزود که سفر هیئت مذکور به ریاست یونس بک یوکوروف، معاون وزیر دفاع روسیه بیانگر پیگیری مذاکراتی است که بین ترائوره ​​و ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در نشست روسی-آفریقایی در ماه ژوییه در سن پترزبورگ انجام شد.

در بیانیه ریاست جمهوری آمده است که این جلسه به راه های همکاری در وهله اول در حوزه نظامی، مانند آموزش استخدام شدگان و افسران بورکینافاسو در همه سطوح از جمله آموزش خلبانان در روسیه اختصاص داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره بورکینافاسو با روسیه درباره همکاری نظامی

مذاکره بورکینافاسو با روسیه درباره همکاری نظامی