مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-19اقتصادي

اقامتگاه های بوم گردی دامغان افزایش یافت


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان گفت: تعداد اقامتگاه های بوم گردی دارای مجوز در این شهرستان به 9 اقامتگاه افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، مجتبی اکبرپور، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان صبح امروز به خبرنگاران گفت: به استناد ماده 7 قانون توسعه ایران گردی و جهانگردی و به منظور توسعه اقامتگاه های بوم گردی در این شهرستان، مجوز بهره برداری برای اقامتگاه بهشت مادری در روستای ورکیان دامغان صادر شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دامغان با بیان اینکه اقامتگاه بهشت مادری توسط یکی از بانوان دامغانی راه اندازی شده است، افزود: راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی و توسعه گردشگری تأثیر به سزایی در رونق اقتصاد روستایی دارد.

وی گفت: با راه اندازی این اقامتگاه، تعداد اقامتگاه های بوم گردی دارای مجوز این شهرستان به 9 اقامتگاه افزایش یافت.

اکبرپور با اشاره به اینکه با بهره برداری از این واحد بوم گردی حداقل برای 2  نفر به صورت مستقیم فرصت اشتغال ایجاد خواهد شد، افزود: علاقه مندان می توانند برای تجربه زندگی سنتی روستایی و آشنایی با آداب، رسوم و سنت های اصیل بومی این منطقه به اقامتگاه بهشت مادری در روستای ورکیان دامغان مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامتگاه های بوم گردی دامغان افزایش یافت

اقامتگاه های بوم گردی دامغان افزایش یافت