مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 23:252023-08-23اقتصادي

شهرآباد، مرکز تولید پسته بردسکن


شهرآباد، قطب پسته شهرستان بردسکن است.

- سید علی موسوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد:  شهرآباد با داشتن حدود 8 هزار هکتار باغات پسته،  قطب پسته شهرستان بردسکن است.

بخشدار شهرآباد با اعلام اینکه دو جاده شهرآباد به عشق آباد طبس که  با آسفالت این مسیر، موجب کوتاهی بردسکن طبس از مسیر درونه  است این شهر را از بن بست خارج و برای تجارت محصول راهبُردی  منطقه تاثیر زیادی را خواهد داشت.

وی همچنین به اتصال  شهراباد به جاده ترانزیتی بردسکن بجستان  اشاره نمود و افزود:  با آسفالت  یک مسیر 12 کیلومتری از سه راهی کوشه به روستای شفیع آباد ضمن اتصال شهرآباد  به این جاده  متصل به محور بردسکن خلیل آباد می شود که ازاین حیث هم برای شهرآباد تأثیرگذار هست.

بخشدار شهرآباد از پیگیری خود برای رسیدگی بیشتر به تنها مرکز درمانی در شهر، شهرآباد اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد، توسعه روزافزون شهراباد را شاهد باشیم.

کفه نمکی بردسکن با ظرفیت جهانی  آینده بهتری را دارد موسوی  توجه به کفه نمکی بردسکن که یک ظرفیت جهانی  را دارد اشاره کرد و گفت:  کفه نمکی بردسکن در این بخش قرار دارد؛ لذا باتوجه به فاصله 40 کیلومتری بردسکن تا  کفه نمکی پیگیر هستیم  مسیر این موقعیت گردشگری از روستای رحمانیه  این بخش تا  کفه نمکی  با همکاری اداره راهداری و حمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرآباد، مرکز تولید پسته بردسکن

شهرآباد، مرکز تولید پسته بردسکن