مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-13سياسي

ابراز همدردی قالیباف با دولت و ملت لیبی در پی وقوع حادثه سیل


رییس مجل شورای اسلامی در پیامی به رییس مجلس لیبی با دولت و ملت این کشور در پی جان باختن و مفقودشدن عده ای از مردم این کشور در حادثه سیل، ابراز همدردی کرد.

- رییس مجل شورای اسلامی در پیامی به رییس مجلس لیبی با دولت و ملت این کشور در پی جان باختن و مفقودشدن عده ای از مردم این کشور در حادثه سیل، ابراز همدردی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به عقیله صالح رییس مجلس نمایندگان لیبی ضمن ابراز همدردی با مردم این کشور در پی وقوع طوفان و سیل اخیر، کُشته و مفقود شدن هزاران نفر از شهروندان لیبیایی و بی خانمانی را به مجلس، دولت و ملت این کشور تسلیت گفت و برای مجروحان و آسیب دیدگان، سلامتی و شفای عاجل از درگاه احدیت مسئلت کرد.

متن پیام به شرح زیر است: جناب آقای عقیله صالح رییس محترم مجلس نمایندگان لیبی السلام علیکم و رحمه الله و برکاته خبر تأسف بار وقوع طوفان و سیل در مناطق شمالی کشور لیبی و کشته و مفقود شدن هزاران نفر از شهروندان لیبیایی و بی خانمانی بسیاری از آنان، موجب تأسف و تألم عمیق اینجانب گردید.

بدینوسیله ضمن ابراز همدردی و مراتب تسلیت خویش به جنابعالی، مجلس، دولت و ملت عزیز و برادر لیبی، برای قربانیان این حادثه غم انگیز آرزوی غفران و رحمت الهی و برای مجروحان و آسیب دیدگان، سلامتی و شفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز همدردی قالیباف با دولت و ملت لیبی در پی وقوع حادثه سیل

ابراز همدردی قالیباف با دولت و ملت لیبی در پی وقوع حادثه سیل