مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-12سياسي

نخبگان برمبنای مطالبات مردم استراتژی گاز فارس را تدوین می کنند


از ابتدای دولت سیزدهم استراتژی ها در این شرکت توسط نخبگان و بر مبنای مطالبات مردمی تدوین می شود.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: از ابتدای دولت سیزدهم استراتژی ها در این شرکت توسط نخبگان و بر مبنای مطالبات مردمی تدوین می شود.

علی اکبر میدانشاهی سه شنبه 21 شهریور در جمع خبرنگاران خط مشی دولت را پرهیز از حاشیه، تمرکز بر کار و تلاش عنوان و اضافه کرد: با هدف اجرایی سازی شعار سال و افزایش درآمدهای دولتی به دنبال رشد سرانه امیدواری و رضایت عمومی هستیم.

او با اشاره به دستاوردهای قوه مجریه در استان فارس، گفت: استراتژی شرکت گاز استان فارس در دولت سیزدهم تغییرات بنیادینی را تجربه کرد و بر اساس پاسخگویی به مطالبات مردمی با تکیه بر نخبگان حرکت جهادی خود را آغاز کرد.

میدان شاهی با بیان اینکه چشم انداز این مجموعه که رسیدن به متعالی ترین شرکت گاز استانی در افق 1403 است، اظهار کرد: برای دستیابی به این چشم انداز استراتژی ها و اهداف کلان شرکت به منظور تحقق رشد درآمد و ارتقای بهره وری تعیین و حرکت در راستای دستیابی به آن آغاز شد.

مدیرعامل شرکت گاز فارس بیان کرد: توجه به نقاط قوت استان همچون موقعیت خاص جغرافیایی با برخورداری از جاذبه های گردشگری و مجاورت با قطب انرژی خاورمیانه و عبور 6 خط انتقال گاز سراسری از استان موجب شد تا نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان برمبنای مطالبات مردم استراتژی گاز فارس را تدوین می کنند

نخبگان برمبنای مطالبات مردم استراتژی گاز فارس را تدوین می کنند