مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-09اجتماعي

جلسات هفتگی تبیینی در مدارس استان تهران برگزار شود


استاندار تهران خواستار برگزاری جلسات هفتگی تبیینی در مدارس این استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فخاری پیش از ظهر شنبه در همایش تبیین و توانمندسازی مدیران مدارس اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به نقش مدیران در تربیت دانش آموزان اظهار داشت: جمعیت دانش آموزی حدود یک هفتم جمعیت کشور را تشکیل می دهد که به لحاظ کمیت و کیفیت تأثیرگذار هستند.

وی با اشاره به نقش مدیران در شکل گیری اخلاق و تربیت دانش آموزان افزود: اگر تعللی در روند تربیتی دانش آموزان صورت بپذیرد آثار وضعی آن را به سرعت شاهد خواهیم بود، از این رو باید هوشیار باشید.

استاندار تهران با بیان اینکه تکرار رویه های تربیتی برای دانش آموزان نوعی الگوسازی است، عنوان کرد: در جلسات هم اندیشی موارد آسیب زا باید مورد بررسی قرار گیرد، چراکه دشمن در کمین حوزه دانش آموزی است و تلاش می کند الگوهای اجتماعی و سیاسی را به نفع خود مصادره کند، قطعاً شناخت لازم از دشمن داریم ولی باید اراده قوی تر جهت برخورد مناسب با نقشه های دشمن طرح ریزی کنیم.

فخاری سپس گفت: توجه به وحدت درون سازمانی و شکل گیری نظریه واحد در چگونگی هدایت جامعه دانش آموزی یک الزام است، مدیران باید قدرت تبیین به روز مسائل را داشته باشند و به مراجع ذی صلاح که نظام فکری، رفتاری و اخلاقی مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات هفتگی تبیینی در مدارس استان تهران برگزار شود

جلسات هفتگی تبیینی در مدارس استان تهران برگزار شود