مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:202023-08-30بين الملل

افشای تلاش 6 ساله صهیونیست ها برای نزدیکی به لیبی


رییس اتحادیه یهودیان لیبی در خصوص دیدار جنجالی هفته پیش وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با همتای لیبیایی، فاش کرد که تماس های رژیم صهیونیستی با لیبی برای عادی سازی روابط، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی تایمز اسراییل (The Times of Israel)، امروز با انتشار یادداشتی پس از افشای دیدار جنجالی چند روز پیش الی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با همتای لیبیایی در ایتالیا، نوشت که تماس های لیبی و رژیم صهیونیستی امر جدیدی نیست و به سالها پیش باز می گردد.

این روزنامه نوشت: توافق صلح میان لیبی و اسراییل بعید است اما تماس لیبیایی - اسراییلی با کمک یهودیان بومی از سال ها پیش آغاز شده است .

رافائل لوزون رییس اتحادیه یهودیان لیبی، مدعی است که نخستین نشست های دوجانبه منتهی به نشست سطح بالای هفته پیش در رم را که اکنون طرابلس آن را تقبیح و رد می کند، برنامه ریزی کرده است.

    این روزنامه صهیونیستی در ادامه، عکسی از یک نشست در جزیره رودِس یونان در تاریخ 30 ژوئن 2017 منتشر کرد که در آن، عمر القویری وزیر سابق اطلاع رسانی، فرهنگ و آثار باستانی لیبی با ایوب کارا وزیر ارتباطات سابق رژیم صهیونیستی و رافائل لوزون با یکدیگر در حال گفت وگو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای تلاش 6 ساله صهیونیست ها برای نزدیکی به لیبی

افشای تلاش 6 ساله صهیونیست ها برای نزدیکی به لیبی