مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:352023-08-23اقتصادي

دولت گذشته بودجه کشور را با کسر 480 هزار میلیاردتومان تحویل داد


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت گذشته، بودجه کشور را با کسری 480 هزار میلیاردتومانی به دولت سیزدهم تحویل داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تراب محمدی در مراسم رژه کاروان تجهیزات آموزشی ارسالی به مدارس استان، گفت: دولت گذشته، بودجه کشور را با کسری 480 هزار میلیاردتومانی به دولت سیزدهم تحویل داد و این دولت ناچار است ماهانه 12 هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبلی را پرداخت کند که این امر بر توجه به معیشت مردم و توسعه زیرساخت ها تأثیر دارد.

وی ادامه داد: دولت تمام تلاش خود را برای تأمین معیشت مردم و تحقق عدالت آموزشی به کار گرفته و اعزام کاروان تجهیزات آموزشی در راستای این هدف است و این کاروان ها هر شش ماه یک بار به مدارس استان اعزام خواهند شد.

محمدی تصریح کرد: مدارسی با طول عمر 50 سال در استان وجود دارد که اغلب آن ها، فرسوده هستند، اما تاکنون فکری برای مرمت و بازسازی آنها نشده و منبع اعتباری برای آن پیش بینی نشده بود که در این دولت برای آن برنامه ریزی خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه باید مبانی اعتقادی دانش آموزان را با یادآوری تاریخ انقلاب اسلامی تقویت کنیم، افزود: هدایت پذیری جوانان با یادآوری و آموزش تاریخ انقلاب ممکن می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت گذشته بودجه کشور را با کسر 480 هزار میلیاردتومان تحویل داد

دولت گذشته بودجه کشور را با کسر 480 هزار میلیاردتومان تحویل داد