مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:102023-08-29سياسي

راه اندازی دومین پیشخوان کتابخانه ای خوزستان


مدیرکل اداره کتابخانه های عمومی خوزستان از راه اندازی دومین پیشخوان کتابخانه ای استان خوزستان در شهرک شهید اسدپور شهرستان اندیکا خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل اداره کتابخانه های عمومی خوزستان از راه اندازی دومین پیشخوان کتابخانه ای استان خوزستان در شهرک شهید اسدپور شهرستان اندیکا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس اعلام اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان, عباس حسین زاده با اعلام این خبر افزود: از اعتبارات عمرانی این اراده کل در سال جاری این پیشخوان برای ارایه خدمات مختلف فرهنگی به اهالی شهرک شهید اسدپور طراحی، اجرا و آماده بهره برداری شد و به مناسبت هفته دولت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه بالای احداث ساختمان راه اندازی پیشخوان کتابخانه ای طرحی جدی از برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی است که برای مناطق محروم به ارایه خدمات متنوع فرهنگی می پردازد.

حسین زاده ادامه داد: این خدمات شامل بخش های مختلف مخزن کتابخانه عمومی، مخزن کتاب کودک، امکانات مطالعه محدود و خدمات سمعی و بصری است.

مدیرکل اداره کتابخانه های عمومی خوزستان همچنین گفت: کتابخانه های عمومی ارشاد مسجدسلیمان تخریب و بازسازی می شود؛ این کتابخانه با قدمت بیش از 30 سال که دچار فرسودگی و تخریب شده با اعتباری بالغ بر 140 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دومین پیشخوان کتابخانه ای خوزستان

راه اندازی دومین پیشخوان کتابخانه ای خوزستان