مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 00:052023-09-05سياسي

166موکب بوشهری به زائران اربعین خدمت رسانی کردند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: امسال در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی 166 موکب از استان بوشهر به ثبت رسید.

- اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر شب گذشته در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر ستاد اربعین از اردیبهشت ماه فعال شد و اقدامات در بحث اطلاع رسانی و انجام کارهای فرهنگی، حوزه حمل و نقل، جلب مشارکت های مردمی، تأمین اقلام مورد نیاز مواکب، موضوعات امنیت و سلامت زائران انجام گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه در ستاد هماهنگی اربعین استان 48 مصوبه در راستای هماهنگی و تسهیل گری و خدمات رسانی ابلاغ و عملیاتی شد، تصریح کرد: همچنین امسال از ظرفیت و توانمندی قشر دانش آموزان و دانشجویان استان با مدیریت کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان استفاده شد.

اعزام 7 تیم آمبولانس وی افزود: امسال هفت تیم آمبولانس با 82 نفر کادر درمانی به منطقه توسط کمیته بهداشت و درمان به منطقه شلمچه اعزام شدند.

پورات گفت: همچنین با تلاش و همت مسئولین گمرکات استان 116 دستگاه کامیونت و تریلر مجوز خروج از گمرکات اخذ شد و 40 دستگاه در حال انجام تشریفات برای اخذ خروج هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

166موکب بوشهری به زائران اربعین خدمت رسانی کردند

166موکب بوشهری به زائران اربعین خدمت رسانی کردند