مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 08:052023-09-17اقتصادي

2500 طرح نیم تمام در سیستان و بلوچستان وجود دارد


استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به طرح های نیمه تمام دولت های گذشته، افزود: حدود 2500 طرح نیم تمام در سطح استان وجود دارد که برای اتمام آنها بررسی های لازم صورت گرفته است و در اکثر شهرهای استان اقدامات لازم برای گاز رسانی در حال انجام است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به طرح های نیمه تمام دولت های گذشته، افزود: حدود 2500 طرح نیم تمام در سطح استان وجود دارد که برای اتمام آنها بررسی های لازم صورت گرفته است و در اکثر شهرهای استان اقدامات لازم برای گاز رسانی در حال انجام است.

محمد کرمی شامگاه شنبه 25 شهریور در جلسه دیدار با مطالبه گران منطقه سیستان اقزود: در زمینه آموزش نسل آینده باید همت کرد و مجموعه آموزش و پرورش مراکز دانشگاهی و مرکز فنی و حرفه ای استان برای تربیت نیروی ماهر باید تلاش کنند تا نوجوانان و جوانان بعد از فارع التحصیلی بتواند در زمینه کارآفرینی اقدام کنند.

استاندار گفت: برنامه ریزی های لازم برای طرح تامین اضطراری آب منطقه صورت گرفته و علاوه بر آن سه طرح انتقال آب دریای عمان با هزینه حدود 200 هزار میلیارد تومان انتقال آب تهلاب با هزینه حدود 15 هزار میلیارد تومان و چاه های ژرف نیز در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 طرح نیم تمام در سیستان و بلوچستان وجود دارد

2500 طرح نیم تمام در سیستان و بلوچستان وجود دارد