مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 07:102023-08-23سياسي

اجلاسیه بزرگ شهدای میامی آغاز به کار کرد


اجلاسیه بزرگ شهدای شهرستان میامی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در جوار آرامگاه شهدای گمنام این شهرستان آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اجلاسیه شهدای شهرستان میامی شامگاه سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، استاندار سمنان، فرمانده سپاه استان سمنان و همچنین خانواده معزز شهدا و ایثارگران و مردم قدرشناس این شهرستان در تفرجگاه سه چنار و در جوار آرامگاه شهدای گمنام میامی آغاز به کار کرد.

این اجلاسیه بزرگ قرار است فردا و پس فردا شب نیز ادامه پیدا کند و برپایی نمایشگاه گرامی داشت مقام شهدا، ادوات رزمی و دفاعی و دستاوردهای انقلاب اسلامی و موضوعات فرهنگی و جهاد تبیین در زمره بخش های جانبی آن است.

فرماندار میامی در مراسم افتتاحیه این اجلاسیه ضمن گرامی داشت یاد 182 شهید دفاع مقدس و انقلاب اسلامی شهرستان و پنج شهید گمنام شهرستان میامی، گفت: امروز هر آنچه از پیشرفت و توسعه در بخش های کشورمان داریم مرهون مجاهدت های شهدا هستیم.

علیرضا آشوری با بیان اینکه ما باید قدر داشته های خود را که نظام جمهوری اسلامی به ما عطا کرده است، بدانیم، تاکید کرد: یکی از راه های قدردانی، تبیین و انتقال مفاهیم عظیم فرهنگی به خصوص ایثار و شهادت به نسل جوان امروزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه بزرگ شهدای میامی آغاز به کار کرد

اجلاسیه بزرگ شهدای میامی آغاز به کار کرد