مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 18:252023-08-23اقتصادي

آب تبریز با بهره برداری از مخزن 100 هزار متر مکعبی پایدار می شود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه مخزن 100 هزار مترمکعبی آب شرب تبریز، بعد از سه سال تلاش و کوشش شرکت آب منطقه ای استان و قرارگاه خاتم الانبیا بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد که موجب افزایش تاب آوری تبریز تا 8 ساعت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز؛ همیشه چند روزی مانده به هفته دولت شاهد اتفاقات خوبی در شهرها و کشور می شویم که استان آذربایجان شرقی نیز از مقوله جدا نیست! از افتتاح پروژه های بزرگ و کوچک عمرانی بگیرید تا پروژه های فرهنگی و معنوی و شهری.

حال با توجه به اینکه این روزها موضوع آب بیشتر از هر واژه دیگر بر سر زبان تبریزی ها افتاده است، به همراه شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی در قالب بازدید از آخرین وضعیت مخزن 100 هزار متر مکعبی آب شرب تبریز رفتیم که ماحصل این بازدید بدین شرح است: شروع پروژه مخزن 100 هزار متر مکعبی تبریز آب شرب تبریز از سه سال گذشته بود که تا همین لحظه 97 درصد پروژه به اتمام رسیده است و سه شنبه هفته آینده با حضور استاندار آذربایجان شرقی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

  این پروژه در راستای افزایش ظرفیت مخازن تبریز است به طوریکه در حال حاضر ظرفیت مخازن تبریز 500 هزار مترمکعب است که با روی مدار آمدن این مخزن، ظرفیت مخازن آب شرب تبریز به 600 هزار متر مکعب خواهد رسید یعنی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب تبریز با بهره برداری از مخزن 100 هزار متر مکعبی پایدار می شود

آب تبریز با بهره برداری از مخزن 100 هزار متر مکعبی پایدار می شود