مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 01:202023-09-08بين الملل

سازمان ملل: چشم اندازی برای پایان درگیری در اوکراین وجود ندارد


دبیر کل سازمان ملل متحد روز جمعه گفت که چشم اندازی برای پایان درگیری ها در اوکراین وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد روز جمعه گفت که چشم اندازی برای اتمام درگیری ها در اوکراین وجود ندارد.

گوترش گفت در شرایطی که مسکو و کی یف به دنبال دستیابی به اهدافشان از طریق زور هستند امیدی برای رسیدن به راه حل صلح آمیز برای پایان دادن به درگیری ها در اوکراین در آینده نزدیک وجود ندارد.

دبیر کل سازمان ملل متحد در یک نشست خبری پیش از آغاز نشست گروه 20 در دهلی نو گفت: من خوش بین نیستیم که در آینده نزدیک یک راهکار صلح امیز داشته باشیم.

فکر می کنم دو طرف هنوز تصمیمشان بر ادامه دادن درگیری ها است.

وبگاه شبکه خبری راشاتودی نوشته اوکراین در ماه های گذشته در راستای تلاش برای شکستن خطوط دفاعی روسیه 66 هزار نیرو و 7600 تجهیزات سنگین نظامی را به کار گرفته است.

با آنکه گزارش های رسانه ای حاکی از آن هستند که حامیان غربی کی یف ضد حمله اوکراین را شکست خورده می پندارند ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین کماکان اصرار دارد که ارتش او می تواند مناطق تصرف شده را از روسیه پس بگیرد.

روسیه از 24 فوریه 2022 (پنجم اسفند ماه 1400) بعد از به رسمیت شناختن استقلال دو جمهوری لوهانسک و دونتسک از اوکراین، به این منطقه نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: چشم اندازی برای پایان درگیری در اوکراین وجود ندارد

سازمان ملل: چشم اندازی برای پایان درگیری در اوکراین وجود ندارد