مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 22:252023-09-11سياسي

طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس مسکوت ماند


نمایندگان مجلس در جلسه امروز با تقاضای مسکوت ماندن 6 ماهه طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آن ها موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه 20 شهریورماه در جلسه علنی مجلس با درخواست مسکوت ماندن طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آن ها با 132 رأی موافق، 64 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 213 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

محمدصالح جوکار، رییس مجمع نمایندگان استان یزد در این باره به خبرنگاران اظهار کرد: بعد از مدت ها طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفت و با امضای 50 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی باتوجه به این که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و ثبت نام اولیه داوطلبان نیز انجام شده، این طرح به مدت شش ماه مسکوت شد.

  وی با اشاره به این که صحن مجلس نیز به مسکوت شدن طرح به مدت شش ماه رای داده است، افزود: در طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان، 40 نفر نماینده به حوزه های انتخابیه اضافه می شوند واین درحالی است که 120 حوزه انتخابیه داریم و این نمایندگان جدید براساس جمعیت، پراکندگی جمعیت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس مسکوت ماند

طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس مسکوت ماند