مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:402023-08-27سياسي

کشتارگاه صنعتی دام پارس آباد پلمب شد


سرپرست دامپزشکی استان اردبیل گفت: با دستور مقامات قضایی شهرستان پارس آباد و همکاری و هماهنگی نیروی انتظامی کشتارگاه صنعتی دام این شهرستان پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی فیضی ظهر یکشنبه در بازدید از این کشتارگاه اظهار کرد: به علت تخلفات بهداشتی و با دستور مقامات قضایی شهرستان پارس آباد و همکاری و هماهنگی نیروی انتظامی، کشتارگاه صنعتی دام این شهرستان پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

وی تصریح کرد: این کشتارگاه دارای مشکلات و نواقص بهداشتی بود که در طول 2 سال گذشته تذکرات کتبی و شفاهی عدیده ای از سوی کارشناسان دامپزشکی و سایر دستگاه های حوزه سلامت شهرستان به مدیریت این کشتارگاه ابلاغ شده بود که به علت بی توجهی و عدم رفع مشکلات ابلاغی در نهایت به دستور مقامات قضایی شهرستان پلمب شد.

سرپرست دامپزشکی استان اردبیل نظارت بهداشتی بر کشتارگاه ها و تضمین سلامت گوشت و فرآورده های خام دامی را یکی از مهمترین و حساس ترین وظایف حاکمیتی دامپزشکی عنوان کرد.

فیضی با تاکید بر اینکه سلامت مردم و بهداشت عمومی جامعه قابل مماشات نبوده و مسئله ای نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت، گفت: در این راستا به همت کارشناسان و ناظران بهداشتی دامپزشکی که در تمامی کشتارگاه های دام و طیور استان مستقر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتارگاه صنعتی دام پارس آباد پلمب شد

کشتارگاه صنعتی دام پارس آباد پلمب شد