مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-09اقتصادي

برگزاری مسابقه «95 سال همراهی» با جوایز میلیونی


به مناسبت گرامیداشت نود و پنجمین سالروز تأسیس بانک ملی ایران ، مسابقه ای با عنوان «95 سال همراهی» در دو بخش عکاسی و خاطره گویی برگزار می شود و شرکت کنندگان می توانند به طور هم زمان در هر دو بخش مسابقه شرکت نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، علاقه مندان می توانند آثار خود را از تاریخ 14 تا 22 شهریورماه سال جاری فقط از طریق شناسه @bmiframe در پیام رسان بله ارسال کنند.

  جوایز مسابقه:  به نفر اول در بخش عکاسی 50 میلیون تومان، نفر دوم 20 میلیون تومان، نفر سوم 10 میلیون تومان و در بخش خاطره گویی نیز 20 جایزه یک میلیون تومانی اهدا می شود.

  شرایط شرکت در مسابقه: موضوع عکس های ارسالی در این مسابقه بناها، شعبه ها و هرگونه نماد یا الِمان مرتبط با بانک ملی ایران است و هر شخص می تواند برای شرکت در مسابقه حداکثر دو عکس ارسال کند.

شرکت در مسابقه عکاسی محدودیت سنی دارد و حداقل سن شرکت کنندگان 12 سال است.

صرفاً آثاری که با دوربین عکاسی ثبت شده باشند در مسابقه پذیرفته می شوند.

  عکس باید به صورت فایل ارسال شود و شرکت کننده عکس های خود را با نام و نام خانوادگی خود به صورت انگلیسی و شماره گذاری شده نامگذاری و ارسال نماید؛ مانند: RezaAbbasi_01 یادآور می شود عکس های ارسالی نباید دارای امضای عکاس، تاریخ، پاسپارتو، قاب، واترمارک و لوگو باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه «95 سال همراهی» با جوایز میلیونی

برگزاری مسابقه «95 سال همراهی» با جوایز میلیونی