مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 11:302023-09-07اقتصادي

تقویت اشتغال خانگی عامل مهمی در توانمندسازی مددجویان تایبادی است


فرماندار تایباد تقویت اشتغال خانگی را عامل مهمی در جهت توانمندسازی مددجویان عنوان کرد و گفت: با توجه به همسایگی با افغانستان می توانیم در این حوزه بازاریابی و صادرات داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی دونده اظهار کرد: خوشبختانه نگاه کمیته امداد خراسان رضوی به شهرستان تایباد به عنوان شهر کمتر برخوردار که درصد فقر آن قابل توجه است و نگاه دولت نسبت به کمیته امداد در بحث تسهیلات و منابع امداد بهتر از گذشته شده است.

فرماندار شهرستان تایباد با بیان اینکه اشتغال شهرستان تایباد تک بعدی است، افزود: در بخش صنعت دچار مشکلاتی هستیم که رفع آن نیاز به زمان دارد اما خوشبختانه کارخانه ای در روستای رهنه راه اندازی شده که در صورت اجرای سه فاز آن، تا 1000 نفر اشتغال زایی خواهد داشت.

وی تقویت اشتغال خانگی را عامل مهمی در جهت توانمندسازی مددجویان عنوان کرد و افزود: با توجه به همسایگی با افغانستان می توانیم در این حوزه بازاریابی و صادرات داشته باشیم.

دونده با بیان اینکه 120 مسکن از معسرین به دلیل عدم توانایی در ساخت، در ابتدای کار زمین رها شده است، گفت: در صورت مساعدت امداد این مسکن ها تکمیل و در اختیار آن ها قرار می گیرد.

فرماندار شهرستان تایباد خواستار دریافت بودجه بیشتر جهت افراد متقاضی در زمینه اشتغال و همچنین ایجاد کارگروهی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت اشتغال خانگی عامل مهمی در توانمندسازی مددجویان تایبادی است

تقویت اشتغال خانگی عامل مهمی در توانمندسازی مددجویان تایبادی است