مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 22:352023-08-24فرهنگي

پروژه پردیس سینمایی جوان ارتقای کیفی فرهنگ عمومی را به دنبال دارد


مدیرکل عمرانی شهرداری شیراز اظهار داشت: هدف احداث پروژه پردیس سینمایی جوان در یکی از نقاط کم برخوردار این کلان شهر، ارتقای کیفی فرهنگ عمومی منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بابک همتی امروز در بازدید از پردیس سینمایی جوان گفت: این پروژه در زیر بنایی به مساحت 5 هزار متر مربع در حال احداث است و 6 سالن دارد که 5 سالن سینما و یک سالن ویژه تئاتر دارد.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت این پردیس سینمایی در مجموع یک هزار و 10 نفر است و بالاترین استانداردهای صوت و تصویر در سالن های سینما لحاظ شده است.

  مدیر کل عمرانی شهرداری شیراز تصریح کرد: بوستان جوان در کنار این پردیس سینمایی قرار دارد که در آن فرهنگسرایی ایجاد شده است و در این فرهنگسرا، یک سالن با ظرفیت 500 نفر ایجاد شده است.

  همتی خاطرنشان کرد: پردیس سینمایی جوان در حال حاضر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

  نگاهی به پروژه پردیس سینمایی جوان بنابراین گزارش؛ این پروژه از اقدامات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شیراز است که سالن شماره یک پروژه پردیس سینمایی جوان با 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارای زیربنای 383 مترمربع و ظرفیت 243 صندلی؛ سالن شماره 2 با 85 درصد پیشرفت فیزیکی با زیربنای 107 متر مربع و با ظرفیت 57 صندلی، سالن شماره 3 با پیشرفت 85 درصدی زیر بنا 107 متر مربع با ظرفیت 57 صندلی، سالن شمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه پردیس سینمایی جوان ارتقای کیفی فرهنگ عمومی را به دنبال دارد

پروژه پردیس سینمایی جوان ارتقای کیفی فرهنگ عمومی را به دنبال دارد