مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:352023-08-26اقتصادي

فعالیت بیش از 5400 تعاونی در استان کرمان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: در سطح استان کرمان 5 هزار و 485 تعاونی فعال داریم که 143 هزار و 896 نفر در این تعاونی ها عضو هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مجتبی مصباح پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته تعاون و دولت اظهار داشت: از یکم تا هفتم شهریور ماه روز تعاون با شعار تعاون، حکمرانی مردم نام گذاری شده است.

 وی با اشاره به اینکه، سال گذشته در سطح استان در زمینه اشتغال سال موفقی را پشت سر گذاشتیم، گفت: شاید عقب ماندگیهای دهه 90 موجب شده بسیاری ازخدمات و اتفاقات که در استان و کشور در این زمینه رخ می دهد خوب دیده نشود.

 مصباح تصریح کرد: سال گذشته 60 هزار و 374 تعهد اشتغال در سطح استان داشته ایم و توانستیم 67 هزار و 545 شغل در سامانه رصد به ثبت برسانیم و جزو استان های برتر کشور در این زمینه شدیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان بیان داشت: سال گذشته در خالص اشتغال، استان کرمان در کشور رتبه ششم را کسب کرده است.

 وی افزود: مجوزها در این دولت تسهیل شده است و اگر امروز شما تقاضای مجوز بدهید، ظرف یک تا دو هفته می توانید مجوز خود را دریافت کنید.

مصباح تصریح کرد: بخشی از فعالیت های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مانند روابط کار و بیمه بیکاری را به دفترهای کاریابی واگذار کرده ایم تا در روند کارهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 5400 تعاونی در استان کرمان

فعالیت بیش از 5400 تعاونی در استان کرمان