مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-12فرهنگي

عکس های منتخب ششمین اشکواره ملی حسینی در آمل اکران شد


عکس های منتخب وبرگزیده هیات داوران ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی در نگارخانه استاد زرشناس مجتمع فرهنگی هنری ولی عصر(عج) اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان آمل به نمایش عموم گذاشته شد.

- ایسنا/مازندران عکس های منتخب وبرگزیده هیات داوران ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی در نگارخانه استاد زرشناس مجتمع فرهنگی هنری ولی عصر(عج) اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان آمل به نمایش عموم گذاشته شد.

در این نمایشگاه 32 عکس برگزیده به انتخاب هیات داوران از عکاسان سراسر کشور که به دبیرخانه این اشکواره ملی ارسال کرده بودند، برای بخش نمایشگاهی، به نمایش درآمد.

دبیر بخش عکس ششمین اشکواره ملی فرهنگی و هنری حسینی گفت: در مجموع برای این دوره یک هزار و 365 عکس از 273 عکاس به دبیرخانه این اشکواره درشهرستان آمل ارسال شد که درمقایسه با دوره های گذشته از نظر تعداد آثار ارسالی بیشتر بوده است.

سمانه شیرازی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با وجود برگزاری اشکواره فرهنگی هنری حسینی درگسترده ملی بوده و فراخوان آن هم بین المللی نبوده، اما حدود 50 عکس از سوی عکاسان کشورهای ترکیه، عراق و افغانستان به دبیرخانه اشکواره ارسال شده که نتوانست نظر هیات داوران را جلب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس های منتخب ششمین اشکواره ملی حسینی در آمل اکران شد

عکس های منتخب ششمین اشکواره ملی حسینی در آمل اکران شد