مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-02سياسي

امیرعبداللهیان در سرزمین مقاومت و حمایت مجدد از سوریه و لبنان


وزیر امور خارجه برای هفتمین بار در دوره وزارتش به دمشق رفت و از آنجا و در پنجمین سفرش راهی لبنان شد و بار دیگر بر حمایت تهران از جبهه مقاومت، -   * عرنوس: قدردان حمایت های ایران هستیم رییس دستگاه دیپلماسی عصر چهارشنبه و پس از ورود به دمشق به دیدار حسین عرنوس نخست وزیر سوریه رفت و سلام مخبر معاون اول رییس جمهور و دعوت وی از نخست وزیر سوریه برای سفر به تهران به منظور برگزاری پانزدهمین اجلاس کمیسیون عالی دو کشور را ابلاغ کرد و برگزاری این نشست را برای شتاب بخشیدن به روابط فیمابین مهم خواند.

امیرعبداللهیان با اشاره به امضای سند جامع همکاری ها بین دو کشور در جریان سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به دمشق، آن را نقشه راه همکاری های جامع دو کشور خواند که می تواند تسهیل کننده تقویت همکاری ها در زمینه های مشترک مورد توافق باشد.

  نخست وزیر سوریه نیز در این دیدار با اشاره به اینکه دولت و ملت سوریه قدردان حمایت های ایران از سوریه است، گفت: روابط دو کشور ریشه دار، دوستانه و برادرانه است و ما به این روابط افتخار می کنیم.

وی همچنین عضویت ایران در گروه بریکس را تبریک گفت و از روند رو به پیشرفت روابط ایران و عربستان ابراز خرسندی کرد و آن را به نفع منطقه دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان در سرزمین مقاومت و حمایت مجدد از سوریه و لبنان

امیرعبداللهیان در سرزمین مقاومت و حمایت مجدد از سوریه و لبنان