مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 08:302023-09-11اقتصادي

اشتغال 185هزار کردستانی در 2000 تعاونی فعال


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در کردستان 2080 تعاونی فعال با 185 هزار نفر عضو وجود دارد که زمینه اشتغال بیش از 18 هزار نفر را در استان فراهم نموده است.

- فرزاد پیشکاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در دنیای امروز تعاون می تواند به اشتغالزایی، فقرزدایی و توسعه اقتصادی کمک بسیار زیادی بکند، اگر بخواهیم در اقتصاد به جایگاه والا برسیم باید نسبت به توسعه تعاونی ها و کارهای مشارکتی اهتمام بورزیم و به قشر جوان کارهای تیمی آموزش داده شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: باید فرهنگ تعاون و کارهای مشارکتی در آموزش پرورش و جامعه تببین کنیم تا حس مسوولیت پذیری و اقتصاد تعاونی نهادینه شود و در کشور ما این ظرفیت در ابعاد مختلف وجود دارد.

پیشکاری با بیان اینکه تعاون می تواند یکی از پتانسیل های مهم ایجاد اشتغال در کشور باشد، اظهار داشت: خوشبختانه مردم کردستان از دیرباز با فرهنگ تعاون و کار جمعی آشنا هستند و به مهم نیز اعتقاد دارند.

پیشکاری دفاع مقدس را یکی از بهترین کارهای جمعی در طول سال های پیروزی انقلاب دانست و با بیان اینکه رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس با تعاون و همکاری در مقابل بزرگترین ابرقدرت های جهان ایستادگی کرده و پیروز شدند، اظهار داشت: هم اکنون نیز با مشارکت های گروهی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 185هزار کردستانی در 2000 تعاونی فعال

اشتغال 185هزار کردستانی در 2000 تعاونی فعال