مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:152023-08-27حوادث

کاهش 8 درصدی دستگیری افراد دارای تحصیلات عالیه در کرمان/ افزایش دوربین های نظارتی


در سال جاری در مجموع کل دستگیر شدگان در رده سنی 25 تا 39 سال 25 درصد افزایش و در دستگیری افراد دارای تحصیلات عالی هشت درصد کاهش داشته ایم.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در سال جاری در مجموع کل دستگیر شدگان در رده سنی 25 تا 39 سال 25 درصد افزایش و در دستگیری افراد دارای تحصیلات عالی هشت درصد کاهش داشته ایم.

سردار ناصر فرشید امروز پنجم شهریورماه در سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان با بیان اینکه همه دستگاه ها باید به وظایف خود به خوبی عمل کنند، افزود: سرقت یکی از دغدغه های مردم است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از همه توان خود برای جلوگیری از وقوع جرم استفاده می کند، گفت: همزمان باید به موارد مختلف رسیدگی کنیم،؛ در جهت حفظ امنیت مردم تلاش می کنیم و در سال جاری نیروی انتظامی استان کرمان دو شهید داشته است.

فرشید به ارائه گزارش اقدامات نیروی انتظامی استان کرمان در پنج ماهه اول امسال اظهار کرد: در این بازه زمانی در دستگیری اتباع غیرمجاز 38 درصد افزایش، در دستگیری معتادین متجاهر 10 درصد، 12 درصد در دستگیری خرده فروشان و در کشف سلاح های غیر مجاز 21 درصد افزایش داشته ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: در مجموع کل دستگیر شدگان در پنج ماهه اول امسال دستگیرشدگان در رده سنی 25 تا 39 سال 25 درصد، در مجرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 8 درصدی دستگیری افراد دارای تحصیلات عالیه در کرمان/ افزایش دوربین های نظارتی

کاهش 8 درصدی دستگیری افراد دارای تحصیلات عالیه در کرمان/ افزایش دوربین های نظارتی