مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-11سياسي

تعیین مهلت یک ماهه جهت تأمین آب شرب شهروندان جاجرمی


رییس کل دادگستری خراسان شمالی ضمن هشدار به مدیرکل آب و فاضلاب استان، گفت: تامین آب شرب شهروندان جاجرم باید طی یک ماه به نتیجه برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا براتی زاده صبح دو شنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: دستگاه قضایی در خصوص ضرورت رفع مشکلات، ساماندهی و ترمیم منابع تأمین و خطوط انتقال آب شرب جاجرم ورود کرده است.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی ادامه داد: متأسفانه در جریان بارش های شدید طی ماه های ابتدایی سال 1402 در شهرستان جاجرم، خسارات متعددی به زیرساخت های این شهرستان از جمله منابع تأمین و خطوط انتقال آب از قنات تنگه گزی به مخزن شهر وارد شد.

وی افزود: انتقال آب از منبع تأمین اولیه آب شرب، حفر چند حلقه چاه نیز به عنوان منابع جایگزین در دستور کار قرار گرفت ولی این پیش بینی و اقدام هم نتوانست از لحاظ کمی و کیفی پاسخگوی نیاز این شهرستان در این حوزه باشد.

براتی زاده با اشاره به مکاتبات عدیده انجام شده و عدم توفیق در کسب نتیجه مطلوب، از عزم جدی دستگاه قضایی در تداوم روند پیگیری این موضوع خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر با هدر رفت منابع تأمین اولیه آب حاصل از قنات تنگه گزی انتظار می رود مسؤولان هر چه سریع تر نسبت به ساماندهی و ترمیم خطوط انتقال آب از همان منبع تأمین اولیه اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین مهلت یک ماهه جهت تأمین آب شرب شهروندان جاجرمی

تعیین مهلت یک ماهه جهت تأمین آب شرب شهروندان جاجرمی