مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-10سياسي

معلولی که برای 35 نفر اشتغالزایی کرد


سختی ها و پیچ وخم های زندگی انسان را هم‏چون کوه محکم و استوار می کند و یاد می گیرد چگونه رشد کند، هرچه بیشتر ناملایمتی می بیند قدم هایش را محکم تر برمی دارد تا در سرنوشتی که خداوند برایش تعیین کرده بتواند سربلند شود.

- ایسنا/خراسان رضوی سختی ها و پیچ وخم های زندگی انسان را هم‏چون کوه محکم و استوار می کند و یاد می گیرد چگونه رشد کند، هرچه بیشتر ناملایمتی می بیند قدم هایش را محکم تر برمی دارد تا در سرنوشتی که خداوند برایش تعیین کرده بتواند سربلند شود.

جمله معلولیت ناتوانی نیست را حتماً بارها و بارها شنیده ایم، برای اثباتش پای گفتگو با یک کارآفرین معلول نشستیم که با تکیه بر ایمان و اراده اش معنی واقعی صبر و رسیدن به روزهای خوب را با تلاشش به اثبات رسانده و حرف های زیادی برای گفتن دارد و همیشه تلاشش بر پایه این بوده که بتواند الگوی خوبی برای هم نوعانش باشد.

حسین نیکزاد که در کودکی دچار فلج می شود به ایسنا، گفت: به دلیل تب بالایی که در نوزادی گرفتم، مادر و پدرم مرا به نزد یکی از دکترها می ‏برند و او به والدینم توصیه می کند برای درمانم هزینه ای نکنند، مادرم در خاطراتش می گوید؛ با ناامیدی مرا به خانه می آورد، اما صبح روز بعد می بیند تبی ندارم ولی پای چپم به دلیل همین بیماری فلج می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلولی که برای 35 نفر اشتغالزایی کرد

معلولی که برای 35 نفر اشتغالزایی کرد