مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:002023-08-23سياسي

15 میلیارد تومان با پیگیری سازمان بازرسی برای تکمیل بیمارستان کوثر واریز شد


در کمتر از 3 ماه از سفر رییس سازمان بازرسی به استان سمنان و با پیگیری های صورت گرفته از ناحیه این سازمان، سازمان برنامه و بودجه مبلغ 15 میلیارد تومان را برای تکمیل مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر واریز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در جریان سفر خداییان به استان سمنان در سوم خرداد ماه امسال، معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی این سازمان مامور بررسی مشکلات بیمارستان کوثر شد.

ایروان مسعودی اصل ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان کوثر، در جریان مشکلات ساختمان نیمه کاره مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان این مرکز آموزشی و درمانی قرار گرفت.

مسعودی اصل در این سفر طی تماس تلفنی با مسئولان وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه، مشکل تخصیص بودجه برای راه اندازی مرکز جامع سرطان بیمارستان کوثر سمنان را پیگیری کرد که در پی این تماس مسئولان سازمان برنامه و بودجه وعده دادند بودجه مورد نیاز را تامین کنند.

بر اساس این گزارش، با پیگیری های صورت گرفته از ناحیه سازمان بازرسی، در کمتر از سه ماه از سفر استانی دکتر خداییان به استان سمنان، سازمان برنامه و بودجه 15 میلیارد تومان به حساب بیمارستان واریز کرد تا در تکمیل مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر تسریع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 میلیارد تومان با پیگیری سازمان بازرسی برای تکمیل بیمارستان کوثر واریز شد

15 میلیارد تومان با پیگیری سازمان بازرسی برای تکمیل بیمارستان کوثر واریز شد