مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-20سياسي

پژوهش های جهاد دانشگاهی منطبق بر نیازهای جامعه هرمزگان باشد


عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: طرح های پژوهشی جهاددانشگاهی باید منطبق بر نیازهای ضروری جامعه و استان هرمزگان باشد و بتواند مشکلی از مشکلات هرمزگان را رفع کند.

- ایسنا/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: طرح های پژوهشی جهاددانشگاهی باید منطبق بر نیازهای ضروری جامعه و استان هرمزگان باشد و بتواند مشکلی از مشکلات هرمزگان را رفع کند.

محمد آشوری صبح امروز (بیست و نهم شهریورماه) در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان، با اشاره به اعلام آمادگی جهت اجرای طرح های پژوهشی مسئله محور مطابق با نیازهای مختلف استان هرمزگان اظهار کرد: طرح های پژوهشی در هرمزگان باید بر مبنای نیازها و اولویت های این استان احصا و در جهت رفع مسائل آن باشد.

وی تصریح کرد: طرح های پژوهشی باید بر اساس نیازهای ضروری جامعه و استان انتخاب شده و مشکلی از مشکلات هرمزگان را رفع کند و پژوهش باید با هدف شناسایی و رفع مشکلات موجود انجام شود تا نتیجه بخش باشد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه پژوهش ها باید مسئله محور و مأموریت محور باشد، تاکید کرد: فعالیت های پژوهشی باید تطبیق یافته با نیاز های کشور و به تبع آن استان باشد تا توسعه پایدار و رفع بسیاری از مسائل موجود هرمزگان را شاهد باشیم و جهاددانشگاهی می تواند در این زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش های جهاد دانشگاهی منطبق بر نیازهای جامعه هرمزگان باشد

پژوهش های جهاد دانشگاهی منطبق بر نیازهای جامعه هرمزگان باشد