مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 14:512023-09-22سياسي

امام جمعه اراک: امنیت امروز کشور بسترساز توسعه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله ربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اراک اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدا و مجاهدت های فرزندان ملت در نیروهای مسلح و نظامی و انتظامی ایران اسلامی در قله توسعه و پیشرفت  ایستاده است.

وی تصریح کرد: خون شهدا برای کشور امنیت به ارمغان آورد و امروز این امنیت بسترساز توسعه و اقتدار ایران اسلامی در همه بخش ها شده است.

امام جمعه اراک بر لزوم حراست از امنیت تاکید و اظهار کرد: امنیتی که امروز به آن افتخار می کنیم حاصل رشادت ها و ایثارگری ها و از خود گذشتگی های شهدایی است که جان خود را در راه آرمان های این انقلاب فدا کردند.

دری نجف آبادی هفته دفاع مقدس را یادآور حماسه آفرینی های رزمندگان در برابر دشمنان دانست و تصریح کرد: ملت آزاده ایران در دوران جنگ    با تبعیت محض از ولایت فقیه و امام راحل وارد میدان مقابله با دشمن شده و با مجاهدت ها و رشادت های خود اجازه ندادند یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد.

وی ادامه داد: در ابتدای جنگ، ایران اسلامی از کم ترین امکانات نظامی برخوردار بود، اما رزمندگان اسلام با امید به خدا و تبعیت از امام راحل به خوبی در برابر دشمنان ایستاده و کشور را به پیروزی رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اراک: امنیت امروز کشور بسترساز توسعه است

امام جمعه اراک: امنیت امروز کشور بسترساز توسعه است