مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-13اقتصادي

شهرک صنایع غذایی در تیران و کرون فعال می شود


فرماندار تیران و کرون با اشاره به تولیدات محصولات گلخانه ای و کشاورزی در این شهرستان، گفت: شهرک صنایع غذایی در تیران و کرون فعال می شود که عمده فعالان این عرصه جوانان هستند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون با اشاره به تولیدات محصولات گلخانه ای و کشاورزی در این شهرستان، گفت: شهرک صنایع غذایی در تیران و کرون فعال می شود که عمده فعالان این عرصه جوانان هستند.

علی محمدی کیا در گفت وگو با ایسنا با اشاره به سیاست های مدیریت شهرستان در تکمیل حلقه تولید، اظهار کرد: تولید سالانه محصولات کشاورزی و عرضه آن در بازارهای داخلی و خارجی سود خوبی را عاید کشاورزان و سرمایه گذاران این بخش می کند، اما خام فروشی چالشی جدی برای عرصه تولید است که می تواند اشتغال و درآمدزایی را بیش از حد فعلی گسترش دهد.

وی فراوری محصولات کشاورزی و تولید محصولات جدید را چالشی پیش روی این عرصه دانست و افزود: زنجیره تولید در این شهرستان با نبود چنین امکاناتی تکمیل نشده و منافع آن به فعالان اقتصادی نمی رسید.

فرماندار تیران و کرون، ادامه داد: فراوری، بسته بندی و عرضه محصولات در قالب های مختلف و با برندسازی می تواند فرصت های اشتغال زایی را فراهم و از طرفی توسعه اقتصادی را رقم بزند، به همین دلیل احداث شهرک صنایع غذایی در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنایع غذایی در تیران و کرون فعال می شود

شهرک صنایع غذایی در تیران و کرون فعال می شود