مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-22سياسي

یک میلیارد دلار تبادلات اقتصادی ایران و اندونزی


معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اندونزی در مناسبات دوجانبه به دنبال تعمیق همکاری ها در حوزه های مختلف سیاسی، - معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اندونزی در مناسبات دوجانبه به دنبال تعمیق همکاری ها در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، تجاری، انرژی، علمی و فناوری، فرهنگی، پارلمانی و امنیتی هستند، اظهار کرد: حجم روابط تجاری میان دو کشور به حدود یک میلیارد دلار رسیده است.

خوشبختانه زمینه های همکاری دو کشور، طیف وسیعی از موضوعات دوجانبه، منطقه ای و بین المللی و همچنین جهان اسلام را در بر گرفته و رایزنی های مستمر طرفین در این موضوعات ادامه دارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی در آیین گرامیداشت هفتاد و هشتمین سالگرد استقلال اندونزی ضمن تبریک به مردم این کشور اظهار کرد: خوشبختانه روابط دو کشور با گذشت بیش از هفت دهه، همواره توام با دوستی، همکاری، احترام و درک متقابل بوده است و ارتباط میان مردم دو کشور بزرگ ایران و اندونزی ریشه در تاریخ دارد.

قرن ها پیش، مردم دو کشور بواسطه دین مبین اسلام پیوندهای عمیقی با یکدیگر برقرار نمودند و دو ملت بزرگ مسلمان ایران و اندونزی در طول سده های گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیارد دلار تبادلات اقتصادی ایران و اندونزی

یک میلیارد دلار تبادلات اقتصادی ایران و اندونزی