مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:552023-08-30سياسي

دستور رییس کل دادگستری خراسان رضوی برای نظارت بر قیمت بلیت های اربعین


پس از گزارش خبرگزاری فارس درباره بازارسیاه بلیت هواپیما برای سفر اربعین، رییس کل دادگستری خراسان رضوی دستور اعمال نظارت در خصوص قیمت بلیت به مقصد کشور عراق را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین خلیلی طی دستوری از دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی خواست تا نسبت به اعمال نظارت های لازم در خصوص قیمت بلیت به مقصد کشور عراق اقدام کند.

در نامه رییس کل دادگستری خراسان رضوی خطاب به دادستان مشهد آمده است: با عنایت به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی و عزیمت خیل عظیم مشتاقان و ارادتمندان امام حسین (ع) به عتبات عالیات که گسترش فرهنگ حسینی و عاشورایی را به دنبال خواهد داشت، لازم است اقدامات لازم در جهت رفاه حال زائرین انجام گیرد.

در همین زمینه نظر به برخی اخبار منتشره در خصوص افزایش غیرمتعارف قیمت بلیت های مسیر هوایی به کشور عراق، دستگاه قضایی در راستای پیگیری حقوق عامه، نظارت های لازم را در این خصوص اعمال خواهد کرد.

گفتنی است با هدف دفاع از حقوق عامه، اقدامات قانونی در این راستا به مرحله اجرا در خواهد آمد.

گفتنی است روز گذشته خبرگزاری فارس در گزارشی از بازار سیاه بلیت هواپیما به مقصد نجف و بغداد نوشته بود که گفت و گوی خبرنگار این خبرگزاری با چند دلال و مسئول دفتر مسافرتی از فروش خارج از نرخ مصوب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس کل دادگستری خراسان رضوی برای نظارت بر قیمت بلیت های اربعین

دستور رییس کل دادگستری خراسان رضوی برای نظارت بر قیمت بلیت های اربعین