مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-20فرهنگي

برگزاری مرحله استانی هشتمین دوره جام قهرمانان بازی های ویدیویی در اراک


سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: مرحله استانی هشتمین دوره جام قهرمانان بازی های ویدیویی کشور در فرهنگسرای آیینه شهر اراک در حال برگزاری است.

- ایسنا/مرکزی سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: مرحله استانی هشتمین دوره جام قهرمانان بازی های ویدیویی کشور در فرهنگسرای آیینه شهر اراک در حال برگزاری است.

آرزو حیدری چهارشنبه 29 شهریور، در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این مسابقات با همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با هدف پر کردن اوقات فراغت و سرگرمی نوجوانان و جوانان در حال برگزار شدن است.

وی با اشاره به برگزاری مرحله استانی این مسابقات برای اولین بار گفت: در استان مرکزی 135 نفر در قالب گروه های دو نفره به صورت حذفی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و سه گروه برتر به مسابقات کشوری راه پیدا می کنند.

حیدری با بیان اینکه بازی ویدیویی این دوره از مسابقات، بازی فیفا 23 است، تصریح کرد: به گروه اول مسابقات تبلت، گروه دوم ساعت هوشمند و به گروه سوم هندزفری بی سیم تقدیم می شود و در جشن مهر سینما نیز که دهم مهرماه برگزار خواهد شد از آنها تقدیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مرحله استانی هشتمین دوره جام قهرمانان بازی های ویدیویی در اراک

برگزاری مرحله استانی هشتمین دوره جام قهرمانان بازی های ویدیویی در اراک