مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-05پزشكي

کاهش عوارض جراحی قلب با راه اندازی اتاق عمل هیبرید در اردبیل


رییس بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل گفت: نخستین عمل جراحی عروق در اتاق عمل هیبرید این مرکز درمانی موفقیت آمیز انجام شد.

- اردبیل- رییس بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل گفت: نخستین عمل جراحی عروق در اتاق عمل هیبرید این مرکز درمانی موفقیت آمیز انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل امیراحمد عرب زاده در جریان انجام عمل جراحی قلب در بیمارستان امام خمینی اردبیل اظهار کرد: امکانات این اتاق عمل، زمینه مداخلات کم یا غیرتهاجمی قلب و عروق را برای برخی بیماران پرخطر فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اتاق عمل هیبرید بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل دارای شرایط و امکانات کامل جراحی قلب و عروق با به روزترین دستگاه آنژیوگرافی است و با توجه به دارا بودن شاخص های بالا، مورد تأیید وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته است.

اردبیل گفت: نخستین عمل جراحی عروق در اتاق کاهش میزان مرگ و میر، عوارض، مدت بستری بیمار بعد از عمل جراحی و بازگشت به زندگی روزمره در کوتاه ترین مدت را از مزایای عمل جراحی در اتاق عمل هیبرید برشمرد.

عرب زاده افزود: در حال حاضر اعمال جراحی نیازمند به اتاق عمل هیبرید فقط در بیمارستان امام خمینی (ره) مرکز استان قابل انجام است و بیماران نیازمند به آن، از سوی پزشکان فوق تخصص مرتبط به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش عوارض جراحی قلب با راه اندازی اتاق عمل هیبرید در اردبیل

کاهش عوارض جراحی قلب با راه اندازی اتاق عمل هیبرید در اردبیل