مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 16:452023-08-28سياسي

اتاق صاحب نظران در شورای شهر شیراز ایجاد می شود


با رویکرد استفاده از دیدگاه ها، پیشنهادات، راهکارها و راهبردهای صاحبان اندیشه و نخبگان در زمینه مدیریت شهری، اتاق صاحب نظران در این شورا ایجاد می شود.

- ایسنا/فارس رییس شورای شهر شیراز گفت: با رویکرد استفاده از دیدگاه ها، پیشنهادات، راهکارها و راهبردهای صاحبان اندیشه و نخبگان در زمینه مدیریت شهری، اتاق صاحب نظران در این شورا ایجاد می شود.

ابراهیم حسینی دوشنبه 6 شهریور در نشست هم اندیشی شورای شهر و رسانه های فارس بیان کرد: از نقد و انتقادات ناراحت نمی شویم و اعتقاد داریم رسانه مهمترین رکن در تربیت انسان است.

او با بیان اینکه برگزاری جلسات ماهانه با اصحاب رسانه مرتبط با حوزه شهری را در دستور کار داریم، افزود: این جلسات باید به سمت همفکری و ایجاد فضای تعاملی برای به کار گرفتن همه افکار و سلیقه ها باشد.

رییس شورای شهر شیراز با تاکید بر ایتکه باید سدها و موانع ارتباطی را شکسته و از تعارفات کم کنیم، تصریح کرد: ما می خواهیم کار کنیم و در این فضا از رسانه ها انتظار داریم ما را محکم و منصفانه نقد کنند و کوتاه نیایند.

حسینی خاطرنشان کرد: رسانه ها در روند نقد کارشناسانه، رعایت حال جامعه را داشته باشند و از ایجاد فضای التهاب در جامعه پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق صاحب نظران در شورای شهر شیراز ایجاد می شود

اتاق صاحب نظران در شورای شهر شیراز ایجاد می شود