مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 19:252023-09-02سياسي

نظام تحول در ساختار نگهداشت و تعمیرات اجرایی می شود


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: پیاده سازی نظام تحول در ساختار نگهداشت و تعمیرات به عنوان اولویت اصلی مدنظر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین قدیمی بعدازظهر شنبه در جلسه مدیریت دارایی های فیزیکی در اردبیل اظهار کرد: عزم جدی برای پیشبرد اهداف کمیته عالی مدیریت دارایی های فیزیکی توانیر را شاهد هستیم.

وی به برگزاری جلسات منظم مدیریت دارایی های فیزیکی اشاره و خاطرنشان کرد: محوریت این کار ارتقای سطح کیفی پروژه های اجرایی در این شرکت است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: سیستم مدیریت دارایی های فیزیکی تصمیمی استراتژیک و مهم در مجموعه توانیر است که علاوه بر بسترسازی مناسب با هدف استقرار این سیستم عزمی جدی نیز در پیشبرد اهداف این کمیته است.

قدیمی بهره گیری از تجربیات موفق سایر استان ها را در اجرایی شدن این طرح یادآور شد و بیان کرد: جایگاه شرکت توزیع برق استان اردبیل در پیشبرد اهداف توانیر مورد ارزیابی قرار می گیرد تا با اجرا و پیاده سازی تحول ساختار نگهداشت و تعمیرات را شاهد باشیم.

وی افزود: اصلی ترین برنامه ما در این طرح حفظ اصول امانتداری و صیانت از بیت المال است تا بتوان در این بخش گام های مؤثری را برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام تحول در ساختار نگهداشت و تعمیرات اجرایی می شود

نظام تحول در ساختار نگهداشت و تعمیرات اجرایی می شود