مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 21:362023-09-09ورزشي

نفت گچساران برنده دربی مهیج لیگ برتر هندبال کشور در مصاف با فرازبام


نفت و گاز گچساران برنده دربی هندبال لیگ برتر کشور در مصاف با فرازبام دهدشت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، شهرآورد هندبال استان کهگیلو بویراحمد هفته دوم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان ایران بین دو تیم فراز بام خاییز دهدشت و نفت و گاز گچساران امروز شنبه هجدهم شهریور در سالن شهید باهنر شهر دهدشت با حضور پرشور تماشاگران برگزار شد.

محمد راهی رییس اداره ورزش و جوئانان گچساران در همین خصوص گفت: شاگردان مهدی آزادمنجیری در تیم جوان فرازبام مقابل شاگردان باتجربه ربانی در تیم نفت و گاز گچساران صف آرایی کردند.

وی گفت: این دیدار جذاب و شهرآورد نفسگیر از ساعت 17 شروع و دقایق آغازین مسابقه پایاپای تیم ها پیش رفتند اما این تیم نفت و گاز گچساران بود که با استفاده از تجربه خود آرام آرام اختلاف را به چهار گل رساند.

راهی افزود: با شروع نیمه دوم این تیم جوان و سرعتی فرازبام بود که مسابقه را به تساوی کشاند اما در ادامه شاگردان ربانی با درخشش دروازه بان خود امید جهانگیری بازیکن بومی نفت و گاز گچساران که ستاره بی چون و چرای این مسابقه بود در نهایت با نتیجه 29 بر 25 برتری را از آن خود کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ رییس ورزش و جوانان شهرستان گچساران به همراه رحمت الله محمدی رییس امور ورزش نفت و گاز گچساران، بهمن خوبی معاون ورزشی اداره کل و ناصر رم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت گچساران برنده دربی مهیج لیگ برتر هندبال کشور در مصاف با فرازبام

نفت گچساران برنده دربی مهیج لیگ برتر هندبال کشور در مصاف با فرازبام