مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 22:352023-09-11اجتماعي

توزیع 110 هزار پرس غذا توسط پالایشگاه گاز ایلام در بین زائران


رییس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: از ابتدای برپایی موکب های پالایشگاه گاز ایلام، بیش از 110 هزار پرس غذا در بین زائران اربعین توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز ایلام، علی وحیدی رییس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام، شامگاه دوشنبه گفت: امنیت بالا و نزدیکی جغرافیایی مرز مهران به عتبات عالیات باعث شده که اولویت اول مشتاقان اهل بیت قرار گیرد.

وی افزود: این امر سبب رسالت مهم شده که با عنایت و لطف سیدالشهدا بر دوش مردمان مهمان نواز ایلام به عنوان معبر بزرگترین تجمع و راهپیمایی شیعیان در کنگره عظیم اربعین قرار گرفته است.

  رییس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه پالایشگاه گاز ایلام با حرکت خودجوش کارکنان و حمایت شرکت ملی گاز و مدیران پالایشگاه، همزمان با تلاش در عرصه تولید و توسعه و پیشرفت، با تمام توان به زوار امام حسین (ع) خدمات رسانی کرد، یادآور شد: از ابتدای برپایی موکب های پالایشگاه گاز ایلام بیش از 110 هزار پرس غذا در سه وعده صبحانه، نهار و شام در بین زائران اربعین توزیع شده است.

که علاوه بر طبخ و توزیع غذای گرم در بین زائران، اعزام 8 دستگاه اتوبوس برای جابجایی زوار اباعبدالله الحسین (ع)  در مهران، خدمات بهداشتی و درمانی به زوار، نصب و راه اندازی 2 سرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 110 هزار پرس غذا توسط پالایشگاه گاز ایلام در بین زائران

توزیع 110 هزار پرس غذا توسط پالایشگاه گاز ایلام در بین زائران