مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:152023-08-29اقتصادي

نشت لوله خللی در صادرات نفت ایجاد نکرده است


مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی گفت: با توجه به اینکه یکی از خطوط لوله ورودی به جزیره خارگ بعنوان لوله صادراتی نفت کشور دچار نشتی شده بود با جا به جایی انجام شده هیچ گونه مشکلی در صادرات ایجاد نشده است.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی گفت: با توجه به اینکه یکی از خطوط لوله ورودی به جزیره خارگ بعنوان لوله صادراتی نفت کشور دچار نشتی شده بود با جا به جایی انجام شده هیچ گونه مشکلی در صادرات ایجاد نشده است.

عباس غریبی روز سه شنبه در نشست بررسی موضوع نشتی لوله نفتی و آلودگی زیست محیطی با مسوولان گناوه اظهار کرد: در پی نشتی یکی از لوله های زیر دریایی نفت در فاصله 2 مایلی بندر گناوه و در عمق تقریبی 6 متری دریا، اولین اقدامات با تشکیل کمیته مدیریت بحران در جزیره خارگ و بسیج امکانات در کمتر از 24 ساعت انجام شد و ورود نفت به دریا مهار و محل نشتی نیز شناسایی شد.

وی افزود: امکانات و تجهیزات دریایی در منطقه مستقر شده است و شناورهای سازمان بنادر و دریانوردی در حال جمع آوری آلودگی های نفتی در سطح دریا هستند.

غریبی یادآورشد: با برنامه ریزی های انجام شده در نظر داریم تا با استقرار شناورهایی که برای تعمیر خطوط زیر دریایی مورد استفاده قرار می گیرد بتوانیم محل نشتی را تعمیر و خط را در سرویس عملیاتی قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشت لوله خللی در صادرات نفت ایجاد نکرده است

نشت لوله خللی در صادرات نفت ایجاد نکرده است