مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 15:102023-09-18سياسي

فراخوان عمومی سنددار کردن اراضی کشاورزی اردبیل با تساهل و کمترین قیمت اعلام شد


در راستای پیشبرد اهداف مرتبط با طرح فراخوان عمومی سنددار و شناسنامه دار کردن اراضی کشاورزی در کشور اولین کمیسیون ماده 3 قانون تعیین تکلیف اراضی مزروعی و اعیان مستحدث از طرف اشخاص در دهات و مزارع خالصه مصوب 1354/04/29 با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل .

- ایسنا/اردبیل در راستای پیشبرد اهداف مرتبط با طرح فراخوان عمومی سنددار و شناسنامه دار کردن اراضی کشاورزی در کشور اولین کمیسیون ماده 3 قانون تعیین تکلیف اراضی مزروعی و اعیان مستحدث از طرف اشخاص در دهات و مزارع خالصه مصوب 1354/04/29 با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل و سایر اعضای کمیسیون در محل دفتر دادستانی تشکیل و فراخوان عمومی سنددار کردن اراضی کشاورزی با تساهل و کمترین قیمت اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا 27 شهریور جلال آفاقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل در آغاز کمیسیون، اعلام فراخوان و دعوت از کلیه زارعین متصرف اراضی زراعی خالصه واجد شرایط سراسر استان توسط مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان جهت طی مراحل قانونی تعیین تکلیف اراضی موصوف با سهل ترین شرایط و کمترین قیمت در اسرع وقت را خواستار شد.

وی بیان کرد: زارعین متصرف اراضی زراعی خالصه در این استان می توانند از مزایای ارفاق قانونی در زمینه تعیین تکلیف اراضی زراعی خالصه تحت تصرف شان تا پایان سال ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان عمومی سنددار کردن اراضی کشاورزی اردبیل با تساهل و کمترین قیمت اعلام شد

فراخوان عمومی سنددار کردن اراضی کشاورزی اردبیل با تساهل و کمترین قیمت اعلام شد