مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 18:552023-08-31سياسي

160 موکب سیار دانشجویی گیلان به عراق اعزام شدند


مسؤول عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی گیلان از عزیمت 160 موکب سیار دانشجویی گیلان در ایام اربعین حسینی به عراق خبر داد و گفت: 160 گروه و موکب سیار از دانشجویان گیلان در پویش#در_مدار_حبیب ارائه خدمات می دهند.

- هادی موسی زاده مسؤول عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه دانشجویان نقش مهمی در برپایی موکب اربعین در کشور عراق دارند، اظهار کرد: هر ساله تعداد زیادی دانشجو در ایام اربعین در قالب موکب های دانشجویی و یا در دیگر موکب ها شروع به خدمات رسانی به زوار در حوزه های مختلف می کنند.

وی از عزیمت 160 موکب سیار دانشجویی گیلان در ایام اربعین حسینی به کشور عراق خبر داد و گفت: 160 گروه و موکب سیار از  دانشجویان استان گیلان در پویش#در_مدار_حبیب ارائه خدمات می دهند.

   مسؤول عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به تشکیل گروه و کمیته های فرهنگی، پزشکی و اجتماعی در پویش#در_مدار_حبیب بیان کرد: در این پویش 125 گروه فرهنگی، 15 گروه پزشکی و 20 گروه طب سنتی تشکیل گردیده و در موکب دانشجویان به زوار ارائه خدمات رسانی می کنند.

موسی زاده با بیان اینکه 560 دانشجو با تشکیل گروه های سه تا چهار نفر در این پویش خدمات رسانی می کنند، تصریح کرد: در دومین سال پویش #در_مدار_حبیب، دانشجویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 موکب سیار دانشجویی گیلان به عراق اعزام شدند

160 موکب سیار دانشجویی گیلان به عراق اعزام شدند