مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-11اقتصادي

آخرین وضعیت واگذاری زمین به خانوارهای دارای 3 فرزند و بیشتر در خوزستان


معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت واگذاری اراضی به خانوارهای دارای 3 فرزند و بیشتر را در قالب طرح جوانی جمعیت در استان تشریح کرد.

- ایسنا/خوزستان معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت واگذاری اراضی به خانوارهای دارای 3 فرزند و بیشتر را در قالب طرح جوانی جمعیت در استان تشریح کرد.

مرتضی میثاقی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص طرح جوانی جمعیت و واگذاری زمین به خانواده هایی که دارای 3 فرزند یا بیشتر هستند، اظهار کرد: طبق آخرین آمار سامانه ثبت نام این طرح، تاکنون 19 هزار و 79 نفر در طرح واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده اند.

وی افزود: از این تعداد 2981 نفر تایید نهایی شده اند تا بتوانند از خدمات در نظر گرفته شده در این زمینه بهره مند شوند و زمین به آن ها اختصاص داده شود.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای این تعداد در استان زمین استحصال، تملک، تغییر کاربری و تفکیک شده است تا بتوان نسبت به اختصاص این اراضی به افراد واجد شرایط اقدام کرد.

میثاقی در خصوص اختصاص اراضی در قالب این طرح در کلانشهر اهواز عنوان کرد: یک زمین 10 هکتاری در اهواز برای افراد مورد نظر اختصاص پیدا کرده و مشکلی در فرآیند واگذاری زمین وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت واگذاری زمین به خانوارهای دارای 3 فرزند و بیشتر در خوزستان

آخرین وضعیت واگذاری زمین به خانوارهای دارای 3 فرزند و بیشتر در خوزستان