مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 12:552023-08-30اقتصادي

500 هزار مازندرانی عضو شبکه احسان و نیکوکاری هستند


مدیرکل کمیته امداد مازندران توانمندسازی مددجویان را راهبرد اصلی این نهاد در استان بیان کرد و گفت: 500 هزار نفر در استان عضو شبکه احسان و نیکوکاری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میثم معافی پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران توانمندسازی را راهبرد اصلی بیان کرد و گفت: قرض الحسنه به امر توانمندسازی کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه ساخت هزار و 537 مسکن در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: تاکنون 112 واحد مسکن در سال جاری تحویل شد و در هفته دولت نیز 200 واحد مسکن تحویل و 200 واحد نیز کلنگ زنی می شود.

وی از در نظر گرفتن هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات حوزه اشتغال خبر داد و گفت: 87 میلیارد تومان ودیعه مسکن در نظر گرفته شد و 11 هزار و 500 مستأجر مددجو وجود دارند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران نیز با اشاره به بانکداری اسلامی گفت: بانکداری اسلامی در کشور ریشه دیرینه ای دارد و در صندوق امداد ولایت افراد زیادی سپرده گذاری کردند.

وی با بیان اینکه در ماه رمضان 8 میلیارد تومان خیران و مردم نیکوکار به صندوق امداد ولایت برای قرض الحسنه هدیه کردند، گفت: در بانکداری اسلامی سنت قرض الحسنه توجه می شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: در حال حاضر 500 هزار نفر در شبکه احسان و نیکوکاری استان فعالیت دارند و اسلام برای ایجاد تعادل در پی سنت قرض الحسنه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 هزار مازندرانی عضو شبکه احسان و نیکوکاری هستند

500 هزار مازندرانی عضو شبکه احسان و نیکوکاری هستند