مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 11:452023-08-23حوادث

12 پایگاه اورژانس در همدان احداث می شود


مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از احداث 12 پایگاه اورژانس در استان خبر داد و گفت: به زودی سیستم موقعیت یاب اورژانس 115 همدان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان محمدرضا شکوهی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از وجود 66 پایگاه شهری و جاده ای اورژانس در استان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر با 520 نیروی ستادی و عملیاتی، یک پایگاه هوایی، 95 آمبولانس، یک فروند بالگرد، 4 دستگاه موتورلانس، یک بیمارستان صحرایی 35 تخت خوابه و یک اتوبوس آمبولانس اتاق عمل خدمات در سطح اورژانس استان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته 290 هزار تماس تلفنی با اورژانس 115 انجام شده که 63 هزار و 500 مورد از آن منجر به ماموریت شده و متاسقانه 23 هزار مورد نیز مزاحمت تلفنی بوده است گفت: 10 درصد تلفن های اورژانس را مزاحمت تلفنی تشکیل می دهند و این متاسفانه می تواند خدمتگذاری ما را به تاخیر بیاندازد.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از ضرورت ورود دادستانی در کنترل معضل مزاحمت های تلفنی با اورژانس سخن گفت و افزود: در حال حاضر زمان رسیدن اورژانس بر بالین بیمار به طور متوسط در جاده ها 15 دقیقه و شهرها بین 8 تا 10 دقیقه است.

وی اظهار کرد: اگر گاهی زمان رسیدن بر بالین بیمار با تاخیر انجام می شود به این علت بوده که ممکن است پایگاه نزدیک تر در مامو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 پایگاه اورژانس در همدان احداث می شود

12 پایگاه اورژانس در همدان احداث می شود